Lokalen CSG Bogerman ontruimd na omvallen potje met chemisch goedje

0

BALK – Door een incident met gevaarlijke stoffen in de school van CSG Bogerman in Balk zijn maandagochtend drie lokalen ontruimd.

De oorzaak bleek een vitrinekast in het biologielokaal waarvan een glazen plaat naar beneden was gekomen. Een potje met daarin een opgezet dier in chemisch desinfectiemiddel was daardoor omgevallen.

Een paar leerlingen gaven aan hoofdpijn te hebben. Ze zijn nagekeken door een arts. Deze constateerde dat de klachten niets te maken hadden met het incident. De brandweer kwam ter plaatse om onderzoek te doen. Zij concludeerden dat er geen gevaar meer was. het potje was waarschijnlijk in de vakantie al omgevallen.

 

Het is niet meer mogelijk te reageren

X
X

Deel dit met een vriend